Alla inlägg den 12 maj 2007

Av rickland - 12 maj 2007 14:10

Frukost ca 05-06 beroende på hur länge jag orkar sova


Ut o kissa och gör förhoppningsvis det andra också


Sover en stund till på Husse o mattes begäran fram till 07-07,30


Rastningsrunda igen!


Busar antingen själv eller med husse o matte! Eller med Hero! Jag lyckas aldrig få King att leka med mig han bara morrar o går undan!


Sover igen!


Leker! Sover lite till


Mat igen! Har blivit duktig på att sitta o vänta på varsågod vid matkoppen!


Busar o rastas! Kommer oftast när de ropar på mig för jag får goda godbitar då! Men ibland springer jag åt något annat håll när jag inte vill gå in!:) Man måste ju vara smart!


Bär gärna med mig stora kottar från skogen!


Ja så blir det mat igen på kvällen o husse o matte försöker hålla mig vaken så länge det går så jag inte ska vakna så tidigt!


Så ser en Castor dag ut just nu!


Om någon undrar över bilderna så har Hero överbett! Våran stora Haj:):):)


Castors bror har varit på besök här och vi har lagt till en länk till hans bildsida! Du hittar dit genom att kika under länkarna här till höger!

Presentation

Omröstning

Besökare! Jagar du älg?
 Ja med min hund!
 Ja sitter på pass!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards