Alla inlägg den 8 maj 2007

Av rickland - 8 maj 2007 19:09

Nu är det som han alltid bott här lilla Castor! Sover hela natten vaknar vid sextiden på morgonen! Busar hej villt och har tom morrat tillbaka till King och skällt ut matte när han inte fick ta hennes tofflor! Han e så rackarns gullig o full i bus!


Husse är hemma hos Castor denna vecka o sedan ska han få bli Uppsala hund och vara med Tobbe på kontoret på dagarna! I kväll är Tobbe ute och åker cross och jag är rätt nöjd med det så jag får rå om Castor ensam:) Han får ju inte bli för mycket husse hund! Fast Hero har ju inte så mycket emot om han får rå om matte alldelens själv! Då är han nöjd! Vi tog en lång promenad i går alldelens själva och han såg så där nöjd ut som bara Hero kan göra! Du e min vovve du! Fast det e ju klart att han är ju väldigt mycket husse hund han med! Men matte e ju roligast för hon bryr sig mest om motionen o promenaderna! Ja ja nog om det! Nu leker Hero o Castor för fullt ute i hallen! Hero måste nog ta o lära sig att säga ifrån han också men en så länge har det bara blivit några små morrningar när Castor bitit för mkt och det bryr sig inte Castor något speciellt om!


Vi gick ju miste om Castors första 8 veckor och vi fick lite kort i mailen! Jättekul så nu lägger jag ut lite valpbilder här under! Ha det gott alla hundvänner!

Presentation

Omröstning

Besökare! Jagar du älg?
 Ja med min hund!
 Ja sitter på pass!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards