Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av rickland - 7 oktober 2007 17:29

Jaha nu var vi där då! King har känt på sig länge att det är dags och har varit mycket piggare än vanligt! Han är otrolig, märks inte att han fyller 11 år i slutet på oktober! Men det kommer nog att märkas på orken när han fått varit i skogen en dag! Vi får väll se!


Castor är också vild o busig men det är väll som sig bör när man är ung! Känner nog också av att det är någonting på gång men vet nog inte riktigt vad det är! Allt är ju så roligt! Han har lärt sig lite nya saker de senaste veckorna! Som tex sitta fot och gå några steg fot! Och sedan "buff i kull" och då lägger han sig ner och kastar sig runt på rygg! ÅÅ han tycker att det är så roligt och han kan göra vad som helst för att få en godbit! Men han blandar gärna ihop alla ord och testar sig fram vilket man menar för han är så ivrig! Men övning ger färdighet! Ligg har han glömt bort nu för han tycker att det är så kul att kasta sig buff i kull! Ja han är för mysig Castor! Hoppas det finns någon älg att öva sina färdigheter på då ute i skogen i morgon och dagarna framöver.


Och hur ska det gå för stackars Hero som ska vara hemma när halva flocken drar i väg i morgon bitti! Tur att jag är hemma i varjefall så han får sällskap! Ska försöka aktivera honom så gott jag kan så han inte känner sig allt för bortglömd! Vi får väll mysa lite extra bara Hero o jag!


Jag kommer att uppdatera bloggen så fort jag får höra något från skogen i morgon med ev ändrigar på kvällen när man får höra på riktigt vad som hänt! Om det nu händer något det vet man ju aldrig! Ska försöka få Tobbe att ta med sig kameran också så det kanske kan bli en o annan bild! Men det brukar vara svårt det där med kameran! Vi får väll se! God jaktlycka till alla som ska ut i morgon nu då!



Lite kort här nedan:


Bild 1: SItter fot men tittar inte så rätt (bagatell:))


Bild 2: Sitter fot


Bild 3: "Buff i kull"


Bild 4 Är bara fin!:):)

Presentation

Omröstning

Besökare! Jagar du älg?
 Ja med min hund!
 Ja sitter på pass!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards